تازه های اخبار تازه های اخبار

جلسه ارزیابی عملکرد شعب شهرستان خرم آباد با حضور مدیر محترم شعب بانک مسکن استان لرستان برگزار شد

مدیر لرستان در ارزیابی عملکرد شعب خرم آباد : شعب باید اهداف و برنامه های های مدیر عامل جدید را سر لوحه کار خود قرار دهند

جلسه ارزیابی عملکرد شعب شهرستان خرم آباد با حضور مدیر محترم شعب بانک مسکن استان لرستان مرتضی دهداری زاده و معاون مدیریت استان داریوش عالی پور ، روسای دوایر کمیته های جذب منابع و کمیته وصول مطالبات و روسا و معاونین شعب شهر خرم آباد در محل سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی بانک مسکن استان لرستان جلسه ارزیابی عملکرد شعب شهرستان خرم آباد با حضور مدیر محترم شعب بانک مسکن استان لرستان مرتضی دهداری زاده و معاون مدیریت استان داریوش عالی پور ، روسای دوایر کمیته های جذب منابع و کمیته وصول مطالبات و روسا و معاونین شعب شهر خرم آباد در محل سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد . در این نشست مدیر شعب استان مرتضی دهداری زاده ضمن تسلیت ایام محرم و عزاداری های سید و سالار شهیدان به همکاران و خیر مقدم به حضار هدف از برگزاری جلسه در خارج از وقت اداری را تمرکز و توجه بیشتر همکاران فارغ از مشغله های کاری شعب در صبح برشمرد،ایشان ضمن تبریک انتصاب مدیر عامل جدید بانک مسکن و گرامی داشتن یاد و خاطره مدیرعامل فقید و دوست داشتنی بانک مرحوم رحیمی انارکی ، نکات مهمی که مد نظر مدیر عامل جدید بانک دکتر محمود شایان و مدیران ارشد و مدیران استانی هستند را در ابتدای جلسه ارزیابی عملکرد شعب به همکاران گوشزد کرد. دهداری زاده مدیر شعب استان گفت اولین و مهمترین نکته بحث آراستگی همکاران در محیط کار و حفظ نظم بصری شعب می باشد که مورد رصد و پیگیری مدیر عامل جدید و خود ما در شعب و مدیریت می‌باشد ایشان رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب توسط همکاران و مشتریان را در این شرایط خاص همه گیری ویروس منحوس کرونا حائز اهمیت دانست و خواستار عمل به کلیه موارد و نکات مد نظر ستاد ملی و استانی کرونا در سطح مدیریت و شعب شد ، بالا بردن صبر و آستانه تحمل همکاران در برخورد با مشتریان و حفظ حقوق مشتریان در شعب که حتماً چه بصورت محسوس و چه غیر محسوس رصد و گزارشگیری خواهد شد. دهداری زاده گفت تسلط بر دستور العمل های بانکی وآگاهی از آمار ها و اهداف شعبه توسط همه همکاران شعبه باید پیگیری و رصد شود راهنمایی مشتریان با سعه صدر و رفتار مناسب و در شان نام بانک مسکن با مشتریان، بحث تکریم ارباب رجوع در شعبه و حتی مدیریت باید نهادینه شود ،شعب حرکت در جهت پرداخت بیشتر و سریعتر انواع تسهیلات را در سرلوحه کار خود قرار داده و در این حین تهیه چک لیست برای پرداخت تسهیلات و توضیح کامل فرایند پرداخت از لحظه ورود مشتری به شعبه تا زمان واریز تسهیلات به حساب ایشان بسیار مهم و حائز اهمیت است مدیر شعب استان توجه به همه آیتم های جذب منابع ،پرداخت تسهیلات،وصول مطالبات و صدور ضمانت نامه و عملکرد مطلوب در آنها جهت اخذ درجه برای شعب و توجه به اهداف در نظر گرفته شده طبق جداول ارزیابی عملکرد و تحقق صد درصدی اهداف تعیین شده را برای هر شعبه خواستار شد وی پیگیری و اطلاع رسانی از وضعیت مشتریانی که اوراق انباشته دارند جهت جلوگیری از تضییع حقوق ایشان و نهایتاً ایجاد نارضایتی از بانک خصوصا در شرایط فعلی و نوسانی قیمت اوراق را یکی دیگر از موارد مورد توجه مسئولین شعب دانست. دهداری زاده در ادامه سخنان خود گفت بحث پیگیری و وصول جدی معوقات همکاران استان توسط مدیریت و دایره وصول مطالبات بطور جدی کنترل و از ابزارهای مدیریتی جهت کاهش و به صفر رساندن آن استفاده خواهد شد ، در معرفی محصولات بانک باید قوی تر عمل کرده و در این شرایط رقابتی بین بانکها بتوانیم قدرت چانه زنی، ترغیب و مجاب کردن مشتریان به افتتاح انواع حساب را توسط همکاران جلو باجه تقویت نماییم ،مسولین محترم شعب باید مثبت نگری و تراز روحی مثبت را در بین همکاران و خود به حدی بالا ببرند که این مثبت نگری در آمار و نیل به اهداف شعبه نمود پیدا کند . ایشان در پایان سخنان خود همدلی همراه با تلاش و کار گروهی و با برنامه و طبق آمار پیش رفتن راجهت نیل به اهداف سازمانی کلید دستیابی به موفقیت برشمرد. داریوش عالی پور معاون مدیریت شعب استان لرستان و مسئول کمیته وصول مطالبات استان هم در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و آرزوی قبولی عزاداریها، از برگزاری جلسه در ساعت غیر اداری استقبال نمود و گفت به علت شیوع ویروس کرونا مجبور به کاهش برگزاری جلسات شده ایم در عوض رصد و کنترل آماری شعب و برقراری ارتباط غیر حضوری بسیار در این مدت تقویت شده است تا بتوانیم در این ایام هم بهترین عملکرد را داشته باشیم. عالی پور به موفقیت در حوزه وصول مطالبات در دو ماهه گذشته در مدیریت لرستان که علیرغم عدم پیگیری مطالبات در سه ماهه ابتدای سال که منجر به کاهش معوقه 11 شعبه استان از 22 شعبه نسبت به ابتدای سال اشاره نمود و این موفقیت را نتیجه فعل خواستن و با همت، تلاش و مشارکت همه همکاران و شعب استان و همچنین پیگیری مستمر کمیته وصول مطالبات و مدیریت جناب آقای دهداری زاده مدیریت محترم استان دانسته و اظهار داشت امید است با تمهیدات و برنامه ریزیهای صورت گرفت در پایان 6 ماهه اول سال شاهد منفی شدن معوقه استان نسبت به ابتدای سال و تحقق اهداف در این بخش و سایر بخش ها محقق گردد. ایشان اشاره داشته روند مثبت و قابل تقدیر بوده لیکن مانده معوقه در برخی بخشها منجمله مانده مطالبات عقود مشارکتی برخی شعب و همچنین مطالبات طبقه مشکوک الوصول قابل پذیرش نیست و تمام تلاشمان را باید تا رسیدن به مانده استاندارد این بخشها باید با تلاش و جدیت بیشتری ادامه داد البته استفاده از نرم افزار وصول مطالبات و رعایت بهداشت اعتباری در پرداخت تسهیلات جدید به منظور جلوگیری از افزایش مطالبات نقش و تاثیر بسزایی در جلوگیری از افزایش معوقه و کاهش آن خواهدداشت و رعایت این نکات و پیگیری مطالبات بعنوان یک فرهنگ سازمانی و بعنوان فعالیت روزمره باید جای خود را به مرور زمان پیدا نماید. معاون مدیریت شعب استان در ادامه گفت مطالبات غیر جاری و وصول نقدی نقش اساسی در درجه بندی شعب دارند از این رو همه همکاران چه در شعب و چه در سطح مدیریت باید با تلاش مضاعف در تحقق اهداف این بخش بعمل آورند . داریوش عالی پور مسئول کمیته وصول مطالبات مدیریت لرستان گفت در طی ماه های اخیر و به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی مسئولین شعب را بصورت جداگانه به مدیریت دعوت نموده و با همفکری و ارائه راهکارهای اعتباری و حقوقی توانسته ایم در مورد پرونده های مطالباتی شعب موفقیت هایی بدست آوریم و این روند در طول سال ادامه پیدا خواهد کرد و با کاهش شیوع ویروس کرونا انشاءالله در ادامه تیم های وصول مطالبات با حضور در شعب و بررسی پرونده به پرونده بیش از پیش به این روند سرعت خواهیم بخشید. در ادامه عالی پور به منظور ایجاد وحدت رویه و رفع ابهام در بخش اعتباری نکاتی را نیز مطرح نموده و همکاران را به دقت نظر و برنامه ریزی در خصوص تحقق شاخصهای ارزیابی عملکرد با توجه به مدت باقی مانده به پایان دوره شش ماهه اول سال معطوف داشته، و اذعان داشته تلاش بدون توجه به اهداف و شاخصها به مثابه حرکت و دویدن در جاده تاریک بوده که مشخص نمی کند نتیجه و سرنوست چه خواهد بود. در ادامه جلسه دو کمیته جذب منابع و وصول مطالبات به ارائه آمار های تجزیه و تحلیل شعب شهر خرم آباد پرداختند و تک به تک شعب را مورد بررسی قرار داده و با مسئولین هر شعبه بطور جداگانه بحث و تبادل نظر کردند .
آخرین بروزرسانی 1399/6/10